Noha a Rapoo elsősorban a vezeték nélküli megoldásairól híres, a játékosoknak szánt termékvonalban vannak „drótos” kütyük is, mint például a VH530 és VH510-es headsetek.

És ez így is van jól! A Bluetooth technológia egyre fejlettebb, és ebből adódóan egyre jobb hangminőséget nyújt, az igazán profik azonban még mindig a vezetékes megoldásokra esküsznek. Az egereknél és billentyűzeteknél a késleltetés, az audio eszközöknél pedig emellett a kifogástalan hangminőség az, amely miatt érdemes a fizikai csatlakozást előnyben részesíteni.

A Rapoo két újdonsága a V sorozatba érkezik. A VH530 és VH510 között nagyon sok a hasonlóság; hangminőség terén például egy az egyben ugyanazt nyújtja mindkét headset. Sztereo hangzás mellett 7.1 csatornás virtuális térhatást, valamint 20 és 20.000 Hz közötti frekvenciatartományt kaptunk. Ez, valamint a zárt kialakítás garancia a kiváló hangminőségre és arra, hogy nemcsak a magas és közepes, hanem a mély hangok is erőteljesen szólalnak meg. A zárt kialakítást biztosító fülpárnák bőr borításúak; ennek hála a fülhallgatók hosszú időn át is kényelmesen viselhetők. A fejpánt kialakításakor is a kényelem volt az elsődleges szempont! A Rapoo a manapság népszerű, függesztett megoldást választotta, amely minden fejformához és fejmérethez illeszkedik.

A VH530 és VH510 között alapvetően dizájnban van különbség, az eltérés pedig egyértelműen látszik is a hangszórók hátlapján: előbbi elegáns, utóbbi pedig vadóc „befejezést” kapott. Ennek megfelelően természetesen a fények mintája is eltér valamelyest, de a fényforrások működése már nem: mindkét modellben RGB LED-ek gondoskodnak a megfelelő hangulatról.

Szintén kényelmi megfontolásból, az USB dugaszban végződő vezeték is csak az egyik (mégpedig a bal) oldalon csatlakozik a fülhallgatóhoz. Ezen az oldalon találjunk mindkét modellen a mikrofont is, amelyhez a másik apró eltérés is kapcsolódik: a VH510-es modellben emelt szintű, a VH530-as típusban pedig aktív zajszűrés gondoskodik arról, hogy a hívások minősége kifogástalan legyen. Ez a funkció persze nemcsak videokonferencia hívásoknál, hanem játékoknál is fontos lehet, ha például élő streaminget készítünk vagy olyan játékkal játszunk, amelyben beszélni is lehet egymással.